söndag 17 april 2016

Vi har överlevt!

Japp, om du läser det här så lever jag än! Vi besegrade magsjukan och kom ut starkare på andra sidan...

Egentligen var det ett lindrigt förlopp, men det värsta är ju att gå på nålar och vänta ut de där 48 timmarna och vara helt isolerad från omvärlden. Av nån konstig anledning vill ingen hjälpa en trött mamma efter några sömnlösa nätter heller om magsjuka finns i huset, undrar varför?!

Elis kräktes några gånger under en natt, sedan var det Vegas tur att kräkas några gånger under natten. Jag hade så ont i magen att jag knappt kunde står rakt men det hände ingenting, och plötsligt var det borta.

Lisa var lite lös i magen men det kunde lika gärna vara att hon håller på få tänder men eftersom hon inte vet så var vi hemma veckan ut.

I morgon måndag - ny vecka nya tag! Ikväll ska jag ut och njuta av en löparrunda eftersom jag knappt stuckit ut näsan på hela veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar