tisdag 2 juni 2015

Stora tjejen

Inviger body i stl 74! Och nr 4 på blöjorna, de är stora men jag vill liksom tejpa ihop riktigt över magen. Byxorna är dock mycket mindre storlek, det brukar vara så tycker jag, att byxorna kan man ha längre. Gillar inte när bodyn är tajt, så avancerat att få på den på ungen då...
Stl 62 och 68 tycker jag att det är skit samma vilken storlek, de är ungeför lika. Och sedan 80 och speciellt 86 har jag haft i flera år på mina barn! Precis när det börjar bli för litet så slutar de med blöjan och så passar byxan perfekt igen! Ett tag nu har Elis och Vega i princip kunnat ha samma storlekar, det som varit på gränsen litet till Elis har varit på gränsen för stort för henne, men om det krisar nån gång i stugan så har det funkat! Ibland har Vega lånat Elis kalsonger, det tycker hon är skitfränt. Nu har dock Elis blivit mager som en pinne, för han har dragit iväg på längden och växt ur så mycket kläder.

Skickat från min Sony Xperia™-smartphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar