måndag 11 januari 2016

Men fan vad du svär...pappa!

Jag svär tyvärr väldigt mycket. När jag tappar saker, när jag slår tån, när jag glömt grejor, när saker inte går som jag tänkt, när jag inte kommer på nått bättre...

Det är verkligen hög tid att sluta nu, det märks inte minst på barnen!

Vi var hos mina svärföräldrar i jul när Elis börjar med en jäkla ramsa...rakt inför sin farmor: jävla skit helvetes fan...och så vidare!

- Men vad du svär Elis sa jag och kände att jag måste rädda situationen. Är det pappa som svär sådär hehe?!
Elis tittar på mig och säger högt och tydligt - Men nej mamma det är ju du som säger sådär!

Jag ville bara sjunka genom golvet men svärmor skrattade gott åt mitt rodnade ansikte och skrattade fortfarande dagen efter när vi pratades vid på telefon!

Så nu jävlar ska jag sluta svära en gång för alla!

Skickat från min Sony Xperia™-smartphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar