söndag 21 februari 2016

Insidan ut

Vi har precis upptäckt SFbio- app till vår smart-tv så vi kan hyra filmer till tvn (eller paddan eller datorn) Så igår hyrde vi Insidan ut, där man får följa en flicka och hennes fem känslor på insidan.

Jag hade ganska höga förväntningar och blev lite besviken, mina barn var alldeles för små för att förstå någonting. Det är mycket "kärnminnen", långtidsminnen, knasbolls-ön, tankebanan och annat fyndigt men svårt för små barn. De frågade hela tiden vad som hände men jag kunde inte riktigt förklara det heller haha!

Det är egentligen en gullig film men inte riktigt optimalt tidsfördriv att titta på även om figurerna är fina så är handlingen inte lätt att följa för barnen. Nu har vi tittat på den ett par gånger (!) och jag tycker den blir bättre men som sagt, mina barn är för små än så länge.

Nån annan som sett den?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar