söndag 21 februari 2016

Skor för små fötter

Tack gode Gud för att det finns skostorlek 35 som faktiskt ÄR stl 35! Min absoluta drömsko är den till vänster från Johnny Bulls men deras 35 är som stl 37, minst. Jag kan inte ha dem ens med tredubbla sulor.... Därför blev jag otroligt glad när jag hittade en nästan identisk från Bianco i stl 35 som sitter någorlunda perfekt, med en sula i så passar den min fot. Jag kommer dock inte överens med att dragkedjan sitter bak på vaden och inte på sidan. Snyggt men inte praktiskt!



Biancos Stiletto Boot w. Belt är också stl 35 och den sitter precis som den ska, och finns även i färgen "stone" Supersnygg nu i vår/sommar, och lätt att gå i trots hög klack!


Någon mer där ute som har små fötter men vet om ett bra märke med storlekar ner till 35?

2 kommentarer:

  1. Asiatiska sidor då? Typ.som dennadenna
    https://www.wish.com/m/c/55b0ab688cb4fc406558e1b6
    Finns ju massor och asiatiska storlekar brukar ju vara små. Sök bara på skor så kommer det massor ☺

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset! Jag har beställt två kappor från Kina en gång, jag som brukar ha XS hade deras L, herregud så små de måste vara :D Får se om jag vågar testa skorna...

      Radera