söndag 21 februari 2016

Min oförstående make

Jag försöker äta "rätt" Eller egentligen mindre fel. Jag försöker träna. Jag är otålig och vill ner sista kilona NU. Någon frågade mig om vi skulle ha fler barn och pekade på min mage och jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det. När jag sitter ner säger Elis att jag har en bebis i magen, haha (den jäveln...)

Jag motarbetas rejält av min man. Vet ni hur svårt det är att gå ner i vikt när din man inte vill?! Han lagar numera mat varje fredag och lördag till mig. Otroliga middagar, och varje fredagkväll gör han en Irish coffe till mig när barnen somnat (hur sött är det inte egentligen? Med extra grädde och hjärteströssel och allt uppepå?!) När jag sprungit 8 km och kom hem mötte han mig med en semla. När jag pluggade köpte han tre (!) olika chokladkakor till mig att äta till kaffet.

Antingen måste han sluta eller så får jag köpa en helt ny garderob. Och det är ju egentligen inte så tokigt...

Såg den här på ett Instagramkonto, den sammanfattar ungefär allt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar