måndag 18 juli 2016

När allt går fel

Det hänger över mig som ett mörkt moln, det här med att sortera och framkalla Lisas bilder. Både Elis och Vega har jag gjort fotoböcker till, men nu har de ändrat programmet och jag får inte till det så bra som jag önskar, samt att varje bok brukar kosta mellan 700-900 kr.

För ett bra tag sedan framkallade jag typ 800 bilder, efter ett par veckor av sorterande! Förra veckan beställde jag nya fotoalbum och då tog jag ett lite finare, rosa babyalbum så hon i alla fall får något liknande fotoböckerna.

När korten beställdes så hade jag råkat kryssa i nått konstigt så korten blev olika beskurna, olika långa, en del fyrkantiga och några extra långa. På många var halva huvuden borta så jag var tvungen att beställa om hur många som helst! Nu så satt jag in 200 bilder i det fina albumet och skulle gå över till de vanliga svarta pärmarna - och då är korten för stora så de passar inte!!!! Fan, jag ville slita av mig håret. Jag vägrar ju sitta och klippa hundratals bilder så jag får väl köpa nya album då...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar