onsdag 25 februari 2015

Första barnvakten

Jag och Fredrik tycker att det är viktigt att vårda sitt förhållande och inte bara vara Mamma och Pappa.
Innan barnen kom åkte vi någonstans var tredje månad och hittade på något tillsammans, kanske sova på hotell en helg och äta, bada och må gott. När barnen kom blev det svårare att vara borta, men en middag i stan brukar vi hinna med.
I helgen var vi på Upstairs, som alltid haft bästa maten men nu var den snäppet värre! De hade bytt kock och jäklar vilken mat! Det var den godaste maten vi någonsin ätit på restaurang, om ni ska dit så testa hjortinnanlåret!

Jag kunde inte bestämma mig så jag tog två efterrätter! Den ena var creme brule med smak av ingefära och lime, supersmarrigt!

Vi var helt ensamma på slutet, alla andra var väl på Melodifestivalen!


Elis och Vega fick stanna hemma och hade barnvakt av sin farmor, Lisa fick följa med till stan och kolla på mellon hos min moster och de hade det supermysigt och allt gick bra! Vi var borta några timmar och jag hade med urpumpad mjölk i flaska så de fick ge lite när det behövdes.

Alla hade haft det bra alltså win-win situation!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar