fredag 6 mars 2015

Anledningen till varför det är så dyrt med barn

Ja jag har ju hört att det är dyrt med barn och kan hålla med på vissa punkter (det är ju tex inte deras fel att deras mamma goes bananas på inredning och kläder till dem....)

I detta hus kostar rörmokaren en hel del. Och våtservetter. Och de är sammanlänkade kan man säga. Jag har länge märkt att det går MASSOR av toapapper i detta hus. Visst, det bajsas en hel del, men pappersmängden är nästan löjligt hög. Likaså tyckte jag att det gick lite väl mycket våtservetter och pappersservetter utan att jag fattade varför. Sedan var det stopp i toa både en och två och tre gånger. Jag kliade mig i huvudet ända tills jag plötsligt kom på min lilla dotter med att spola ner en 2 cm tjock hög med pappersservetter i toaletten! Två leksaksbilar slank också med...
På två dagar hade det försvunnit en förpackning med 250 st pappersservetter så ni fattar nog att våra avloppsrör har det rätt körigt...

1 kommentar:

  1. Haha jag har handlat mer till Joar dessa dagar än vad jag gjort till mig själv de senaste åren. Och så fort vi flyttar in till nya lägenheten blir det nog en hel del inredning som jag får lura till mig på något sätt.

    Än har jag ju ingen liten buse som kräver ett samtal till rörmokaren ;)

    SvaraRadera