söndag 15 mars 2015

Tjejfest

Jag bjöd in 8 av mina närmaste tjejkompisar för en ost och vinkväll igår. Alla utom en kunde komma, så det var lyckat! Jag drack 2 klunkar vin till osten, sedan fick jag nöja mig med alkoholfri cider. Lisa sov igenom kvällen och Fredrik tog Elis och Vega till stugan så vi fick vara ifred. Jag blev dock lite mörkrädd när alla gått, och jag brukar även låsa innerdörren till källaren (många monster där) men där har Vega murat igen låset med lera! Om det var några zombies där inatt kom de i alla fall inte upp, för jag vaknade levande i morse...!

I alla fall så fick både jag och Lisa varsin present, jag antar att vinet är till mig och dressen till henne!

3 kommentarer:

  1. gud va gott med vin & ost! och vilka fina kläder :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det jag saknat mest när jag varit gravid är ju helt klart ost och vin! Varje dag i flera veckor åt jag mögelost efter förlossningen haha!

      Radera
  2. åh, jag är också lite mörkrädd om kvällarna nu när F är bortrest. Jag får välja vad jag ser med omsorg :P

    SvaraRadera