torsdag 13 augusti 2015

Ryggsäck till dagis

Jag letar efter ryggsäck till barnen men kommer aldrig till skott eftersom jag inte kan bestämma mig! Och när jag väl bestämt mig så finns inte färgerna jag önskar ha. Dessutom är jag lite kluven, ska jag köpa en ryggsäck som JAG gillar men kanske inte barnen tycker är så speciell?! Om jag köper en Kånken mini så tänker jag att den håller länge och är bra kvalité, till skillnad mot en Spindelmannen-ryggsäck som går sönder direkt efter lek och bus på dagis. Åh andra sidan så kan man ju köpa en varje år om man köper en billig som går sönder, vilket kan vara roligare än att ha samma flera år.

Överst till vänster är en ryggsäck från Elodie details, som finns i underbara färger; rosa och blå. Men den ville varken Elis eller Vega ha!

Överst till höger är en Kånken Mini och jag vill ha den i färgen Ice blue och ljusrosa men de har utgått! Alternativet är Sky blue och Deep red.

Nere till vänster är en ryggsäck från Blafre (dansk tror jag?) som finns i grön och rosa. Helt ok tyckte barnen.
I mitten en ryggsäck från Skip hop i flera roliga djur, tex isbjörn.
Längst ner till höger de hypade ryggsäckarna från Mini rodini som redan är utsålda och går för minst 850 kr på Tradera!!!

Eller så blir det en Batmanryggsäck...snabbt och enkelt...blä

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar