söndag 3 april 2016

Resultaten av c9!

Ja vad tyckte jag nu då om c9? Det blev inte riktigt rättvist eftersom jag gått på diet ett par veckor innan jag började, men jag fortsatte minska några centimeter och hekto i alla fall, även om skillnaden såklart blivit större om jag bara kört c9.

I alla fall, så var den enkel att följa. Men de två första dagarna gillade jag inte! Sedan är det en begränsad tid, och då har jag inga svårigheter att följa en plan.

Efter de två första dagarna dricker man en smoothie med proteinpulver mixat med valfria bär och kokos/mandel/eller sojamjölk. Det fanns en hel del goda tips som jag följt, med både hallon, blåbär, mango, spenat och kakao bland annat. Proteinpulvret smakade vanilj och de flesta smoothies smakade mest det...men det var helt ok. Äpple och kanel blev min favorit i alla fall!
Smoothien dricker man morgon och lunch och sedan en middag på 600 kcal. Jag har mest ätit kyckling och quinoa.

På kvällen kan man äta från fria listan, jag har ätit färska jordgubbar och svarta vindruvor oftast.

Det bästa var att man ska dokumentera sin träning, och det blir en sporre att träna varje dag, så det har jag gjort. Mest yoga ca 40 minuter eller korta pass för mage/rygg och rumpa/ben på 17 minuter vardera. I påsk blev det också skidåkning och dra runt Lisa i Segebadenpulkan efter mig.

Aloe veran man dricker varje morgon, alternativt proteinpulvret gjorde i alla fall mig extremt gasig i magen! Jag kunde inte vara i samma rum som mig själv på eftermiddagen ibland!

Jag har också upptäckt att jag kan överleva utan godis varje dag, att jag hinner träna bara jag vill, men svårast för mig är att hitta något att äta (eller inte äta) på kvällen.

Före och efter C9

Före bilden till vänster - efter bilden till höger
Och jag tycker att musklerna blivit mer synliga



Och såhär såg jag ut i början av mars, så visst har det hänt saker på en månad!


Frågor, funderingar, information och beställning?
Kontakta Frida på hennes blogg friidas.se eller sök på samma namn på Instagram och skicka ett meddelande där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar