torsdag 3 december 2015

Helt perfekt!

Den är lite klurig att få till, själva fudgen. Men idag blev det fullträff! Eftersom vi varit förkyld och jag inte tränat på evigheter kände jag mig tvingad att göra det ikväll efter x antal bitar fudgen haha!
Jag har egentligen grejer till en hel månads 5:2 till, men min man bad mig att inte gå ner mer i vikt.
Jag är kluven. Jag vill själv "tajta till mig" mer, magen hänger över jeansen när jag sitter ner och det är jag inte van vid. På morgonen är jag smal, på kvällen känns magen svullen. För dåliga magmuskler? Eller bara hud efter tre barn som ändå blir kvar om jag går ner i vikt?
Ska jag vara som min man älskar mig, eller vara som jag känner mig mest bekväm? Vem är jag numera, när jag är Hannah - trebarnsmor? 
Fredrik har ingen önskan att jag ska se ut som jag gjorde när vi träffades då jag var 19 år. Han vill att jag ska se ut som min ålder och han gillar det. Han är så klok min man, så varför kan jag inte bara nöja mig med det?

1 kommentar:

  1. Jag började skriva en kommentar där jag håller med din man, men det blev så mycket att det fick bli ett mer generellt blogginlägg istället: https://mllemidanah.wordpress.com/2015/12/07/post-forlossningskroppen/

    SvaraRadera