måndag 7 november 2016

Advenskalender 2016 till barnen

Förra året hade jag paketkalender till Elis och Vega, och trots att det är roligare är det både tid och pengakrävande, så i år blir det en genväg som jag dock tror barnen uppskattar mycket!

Det finns en adventskalender för alla, och jag beställde samtliga på Bamba.se

Lisa får en Pixi-kalender, med en Pixie bok att läsa varje dag, den kommer även jag att kunna njuta av alltså!


En klockren kalender för Vega som älskar smink och Frost - en kalender med smink från Frost!!!

Elis var konstigt nog svårast, jag tänkte mig en Lego-kalender men i en del luckor såg det ut att vara så små konstiga delar så de verkade inte riktigt kul. Testar Star Wars, han gillar ju det i vanliga fall.

Och som sagt, en cognac-kalender till Pappan i huset, och jag har inte fått någon på senare år så jag förväntar mig ingen - även om utbudet är stort. Lakritskalender, chokladkalender, BodyShops kalender (inget för mig dock, jag fick bara utslag!) men BareMinerals eller kanske Decleors skulle vara ett alternativ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar