fredag 11 november 2016

Barnens "stora" julklappar beställda

Elis älskar att bygga med Lego och han har önskat sig just det här länge, men jag har tyckt att det är för dyrt för att få "närsomhelst" så till julklapp passar det ju bra! Det kommer förmodligen bara byggas en gång som det ska och sedan kommer han leka och bygga som han själv vill, och då har han många roliga bitar att pyssla med, Lego Nexo Knights Jestros Vulkanfästning, ca 1179 kr
(dessutom älskar jag att bygga med Lego så jag bygger gärna med honom ;))
Vega gillar dockor och Barbie, och jag hade ett liknande hus när jag var liten så jag blev lite nostalgisk och beställde ett direkt, Barbie Glam Getaway House, ca 749 kr.

Och Lisa då, hon var svårast. Vi har ju redan aktivitetsleksaker, gåvagnar, bilar, byggklossar, gosedjur, böcker, filmer, kläder och allt annat jag kunde komma på. Men inte denna! Hennes stora favoriter Babblarna finns i många olika gosedjur (och synd vi inte har en bebis för nu finns även snuttar, babygym, skallror osv) En Bobbo från Babblarna i storlek XL, 135 cm hög! Elis och Vega kommer bli gröna av avund. Ca 999 kr 


Tanken är att de bara får en, lite dyrare leksak eftersom de kommer få massor av paket från andra också, och det räcker. Nu ska jag bara hitta "något litet" att stoppa i strumpan på julaftonsmorgon! 

Vad har ni för julklappar till era barn i år?

2 kommentarer:

  1. Min yngsta får också babblare. Fast de små varianterna och alla figurer tack vare mormor. Annars försöker jag tänka en lite större julklapp och några mindre. Mina barn får paketkalender så en del saker får de där. Äldsta får lego, mellan ett pippihus och yngsta playmobil. De får lite saker de behöver och inte bara leksaker. Tex kläder eller sängkläder. Men det är ju inte lika poppis. :)

    SvaraRadera
  2. Ja de fick sängkläder förra året, lite Spindelmannen och star Wars och sånt, de gillade det! Kläder däremot är ju inte lika spännande haha :D Pippi hus lät ju kul!

    SvaraRadera