torsdag 3 november 2016

Stora fötter, stor ... banan?!

Brukar man ju säga, då undrar jag om det gäller omvänt för mig, små fötter liten snippa?!

Små fötter medför mer bekymmer än man kan tro. Verkar som att jag får frysa om fötterna i vinter för varenda sko jag testar är för stor i storlek 36 och finns inte i stl 35. Jag lyckades hitta Primeeboots grå i stl 36 och världens bästa kundservice på Johanssons.se som fixade dem till mig fast de inte fanns tillgängliga i webshoppen egentligen. Dessvärre var de otroligt fula i verkligheten så det blev retur direkt, överst är så som skon ser ut när man beställer den, nederst är hur skon egentligen såg ut. Inte ens grå?!
Vilket i och för sig var bra för då "tjänade" jag 3200 kr!

Sedan hittade jag två skor på Zalando, den här Hilfiger Denim CANNES vinterstövel, otroligt mycket snyggare i verkligheten! Supersnygg gråfärg, mjukt innerfoder, sulan mycket snyggare än på bilden, men för stor för mig...1695 kr
 Den här var också fin, från s.Oliver, fin gråfärg och syntetiskt mjukt innerfoder. Jätteskön men för stor. 799 kr.

Jag letar vidare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar