torsdag 9 juli 2015

Spartips!


Rubriken jag aldrig trodde jag skulle skriva! Spartips rimmar illa med mitt andranamn Slösa.
Vi var in på Storsjöbadet och badade tills fingerspetsarna påminde mer om russin och barnen nästan utvecklat gälar. Vega är ett riktigt vattendjur, på ett farligt sätt. Hon stampar ner i djupt vatten utan att blinka och har inte vett att bli rädd (den delen står jag för) Barn och vatten i kombination gör mig vettskrämd, och hålla reda på dem båda höll mig sysselsatt några timmar kan man säga.

I alla fall, om man känner att man inte har råd med alla dessa sommaraktiviteter och vill spara en slant går det lika bra att åka till biltvätten! Dagens höjdpunkt om du frågar barnen - ljudnivån kan nog uppnå imponerande hög decibelnivå i klass med en rockkonsert! Synd det är över på några minuter...(som flickan sa...)

1 kommentar: