tisdag 20 oktober 2015

Halloweenskoj!

Först och främst måste jag ursäkta frånvaron! Jag gör just nu praktik på både skola (med skolsköterskan) och på BVC och det är så roligt så jag blir alldeles till mig. Idag har jag vaccinerat barn på löpande band och jag älskar ju att stickas så jag njöt i alla fall haha! Sedan har vi även ett grupparbete som ska lämnas in i helgen och det har strulat en hel del inom gruppen. Men, redan nästa vecka borde det bli bättre, så håll ut.
 
I alla fall så var jag och Vega in på Ica Maxi och storhandlade och hittade så mycket roligt med Halloweentema! Det var Vega som hejdade mig annars hade jag köpt ännu mer.
Förutom kostymer och hattar köpte vi tallrikar, bordsdekorationer (dödskallar, skålar, spindlar och spindelnät) pumpagirlanger, ballonger, ljus, servetter, banderoller och sist men inte minst ansiktsmålningskit från min favorit som jag skrivit om tidigare; Snazaroo.

Tyvärr kommer barnen missa halloween-discot som de pratat om ända sedan förra året så vi kommer ha ett eget litet partaj här hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar