lördag 3 oktober 2015

Jakten på den perfekta klänningen

Jag ska ut på galej om ett par veckor och började titta på en lite finare klänning mest för skojs skull. Det borde jag inte gjort!
 
Jag hittade såklart DEN PERFEKTA KLÄNNINGEN. Med det mindre perfekta priset 2999kr...
 
Så jag letar vidare och hittar en hel del perfekta klänningar, som alla kostar mellan 2000-5000kr (eller mer, upp mot 8000)
 
Nu har jag dessutom letat så länge så jag vet inte ens vart jag sett alla klänningar när jag ska försöka hitta dem igen haha!
Klänningarna kommer från bland annat Zetterberg couture, Ralph Lauren, Unique och Laona.
 
Jag fann i alla fall en budgetvariant som jag kan tänka mig, VILA 699kr.

 
Den ska helst vara ljust rosa, grå, beige eller liknande (inte svart, orange, blå osv) Inte för urringad, helst precis tvärtom. Den ska inte vara halterneck, axelbandslös eller ha smala axelband. Den ska helst vara hellång och utan krimskrams som paljetter eller pärlor. Det kan vara spets, men det ska vara "rätt spets" Ledordet är elegant.
Underbara eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar