söndag 22 november 2015

Julkalender


Min älskade mamma har broderat en julkalender till mina barn! Det är sådant som jag verkligen uppskattar, all den tid och kärlek hon lagt ner för att göra den och sedan har vi kvar den för evigt. Nu ska den bara fyllas med paket. Mamma har köpt så de får ett paket varannan dag och det räcker egentligen men det finns så mycket fint som jag vill köpa så jag tror jag kommer göra det.
 
Blå elefant kan man köpa mycket fint för en billig peng och de har gratis frakt. Saker som jag tycker är roligt att stoppa i paketen är suddigum, klistermärken, leksaker i trä som frukter, mini spel, instrument som maracas, små askar, ballonger, plåster och mycket mycket mer!
 
Vad har ni för kalender i år och om ni har klappkalender vad stoppar ni i era paket?
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar