torsdag 19 november 2015

Skötväskan HoBoBe från JuJuBe

Ett gammalt inlägg om när jag köpte min skötväska innan Lisa kom. Eftersom jag inte visste om det var en tjej eller kille i magen tog jag färgen PowderIcing men den finns även i jättefin rosa färg! Just nu 50 % rabatt på My Little Star
Såhär skrev jag då:
 
Jag kunde inte hålla mig från skötväskan ändå, så jag kikade in på Mylittlestar.se Jag har tidigare tänkt köpa samma väska som jag hade sist, en Jujube All men så hittade jag den här; Jujube HoboBe.
Skillnaden är att denna är snäppet mindre men rymmer ändå väldigt mycket! Med i paketet, som var fint inslaget i papper och godis fanns också en gåva med en haklapp och namn-tag och ytterligare choklad samt en penna. Hur glad blir man inte då?!
Vill man se fler bilder eller en video på väskan kan man kolla på My Little stars hemsida.

Jag älskar Jujube´s väskor då de är smarta och lättskötta och superbra kvalité.
På framsidan finns ett fack för mamman, med flera små extra-fack för alla småsaker vi kvinnor släpar på!
Mittenfacket, det stora, har tre nätfack som passar utmärkt för blöjor, våtservetter och kläder. Fickor med dragkedja finns också.
På baksidan finns ett fack med det tillhörande skötunderlägget, bara att veckla ut, använda, torka av och stoppa tillbaka!
På båda sidorna finns fack för ex flaskor.
Hela väskan är gjort i ett lättsamt material (teflonöverdrag?) som bara är att torka av. I botten finns ett litet hål i sidan så man enkelt kan få ut skräpet den vägen.
Gåvorna som var med; vändbar haklapp och namntag.
Jag köpte en i babyblått för jag tänkte att det passar både flicka och pojke, men finns i massor av fina färger. Många tillbehör i matchande färger finns också såklart.

Det som finns med i väskan Jujube All som inte finns i den här är en smart tät liten väska som man kan stoppa ner använda blöjor i om man inte har en sopkorg i närheten just då, men det är det enda jag möjligtvis kan sakna, annars är denna väska perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar