torsdag 19 november 2015

Underbar tyllkjol från Sweethearts

Vega fyller snart 3 år och det kräver såklart några paket!
 
Från att ha varit en tjej som helst har brorsans ärvda Bilartröjor så har hon till min stora glädje blivit en riktig klännings-tjej! Hon älskar klänningar och det ska inte vara vilken klänning eller kjol som helst utan den ska "vara fin att dansa i".
 
My Little Star (där jag tidigare köpt mina supersnygga och praktiska JuJuBe skötväskor och bloggat om) hittade jag dessa fantastiska tyllkjolarna från Sweethearts. De finns i storlek 80-130 och i hela 17 fina färger så det finns något för alla flickor. Jag själv beställde färgen Dusty Rose.

Kostar 395 kr.
 
Jag återkommer med bilder när Vega fått den på sin födelsedag!
 
Fredrik har beställt en åkmadrass som hon också kommer få, lika kul för barnen som för mamman haha!
 
 
 
På My Little Star har de just nu jättebra pris på min skötväska JuJuBe HoBoBe, inte ens 500 kr, skynda fynda!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar