tisdag 24 november 2015

Julklapp till min man

Vad köper man till någon som har allt? En vacker rolig underbar fru (!), snälla barn (?) fyra döda ankor i frysen och 800 gäddsaxar!?
 
Fredrik är extremt svår att köpa saker till eftersom han oftast köper det han vill ha, när han vill ha det. I förrgår visade han mig en fiskepulka som han önskade sig i julklapp. Igår hade han fixat en sån själv... Fiskegrejor vågar jag inte köpa, för det finns så mycket så det blir fel hur jag än gör, så det fixar han bäst själv. Alltid får han något från Global, så även i år har jag köpt en grej.
 
Sedan börjar han se lite sliten ut efter tre ungar så jag tänkte en ögonkräm kunde vara "kul"?
4VOO Rejuvenating under Eye gel 695 kr
 
 
Globalprodukter från några hundralappar till flera tusen kronor:

 
En herrbetjänt vill han ha! Jag letar som en galning efter en äldre variant av typen nedan men de är svåra att hitta! Från ca 1500 kr
 
En ny kudde nämnde han kunde vara skönt. Ca 4oo kr

 
Men det blev det här! En Adventskalender med 24 olika konjaksorter! Han älskar konjak och har testat alla på bolaget plus några som man beställer så det här kommer han älska!
Finns inte i Sverige, så jag beställde på Master of Malt
Det finns även för de som älskar whisky, bourbon, gin, rom, vodka, tequila, absint, med flera! Från ca 1300 kr upp till 13000 (!) kronor.

 
Jag känner mig så glad att jag hittade den, det kommer han aldrig lista ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar