söndag 13 mars 2016

Kroppen

Ett jävlar anamma och ett mycket tråkigare liv, det är allt som behövs för att tappa i vikt det man önskar. 10 dagar utan choklad, kakor, bullar, godis, RedBull, mögliga ostar, rödvin, Fredags Irish coffen, ja utan mat alls i princip och absolut inget av det som är gott här i livet. Mitt fredagsmys förra helgen var smaksatt kolsyrat vatten och skivad gurka haha! Fredrik tycker att jag är skittråkig men nu har jag bestämt mig. Jag har alltid sagt "hur svårt ska det vara att gå ner några kilon?!" Ingen annan än du själv kan göra det åt dig så det är bara att bestämma sig. Vad är några veckor av mitt liv när jag tänker leva tills jag är hundra?

10 dagar senare och jag har tappat 2,3 kg och 11,5 cm över hela kroppen. Och än är jag inte klar. Mitt första mål har jag redan uppnått så nu tänkte jag gå vidare med att tappa extra bonuskilon. Känner mig taggad och motiverad, och i helgen har jag ätit och druckit gott, för att ta nya tag i morgon.



2 kommentarer:

  1. Gahh, har sån ångest över det där. Tappade 5 kg på två veckor med lite gym 2 dagar i veckan samt bättre kost utan några onyttigheter. Det där har gått åt skogen och snart står pt där med vågen... whoooops

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä men du ska inte få ångest, det är meningen att du ska bli peppad och motiverad och känna att nu jäklar kör jag igen! :D

      Radera