torsdag 3 mars 2016

Pyjamas med dragkedja

Det är inte lätt att lyckas ta en bild numera! Oftast sätter Lisa sig platt så fort jag ska ta kort, eller så kommer hon fram till mig. Om inte så är det alltid någon kroppsdel som rör sig så en hand eller fot är alldeles suddig!


Jag letar oftast efter pyjamas med fötter men det är sällsynt. Detta söta fanns på Ica Maxi och var mjuka och sköna och med dragkedja. Mudd i både ärmar och benslut så de kan användas längre tid. På de här har Lisa stl 80 men jag måste vika upp hela muddarna, men då blir det perfekt!


Zebror eller kattor - det är frågan?


2 kommentarer:

  1. Jag älskar pyjamaser och Lisa var hur fin som helst i sina. Till Joar föredrar jag tvådelade för det är mycket lättare att krångla på honom men det är inte helt lätt att hitta tycker jag.

    Jag tackar för din omtanke :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och jag ogillar verkligen tvådelat och tycker att det är krångligt haha :D

      Radera