fredag 2 september 2016

En mysig dag

I torsdags när jag skulle till sjukgymnasten passade jag på att ta med mig Elis för en heldag med honom i stan. Som jag längtat efter att ha honom för mig själv!

Numera går det inte bara att köpa kläder till honom, han vill välja själv. Dessutom är det svårt att veta vad han har för storlek så det är bättre att han får testa själv!

Jag ville väldigt gärna att han skulle ha den här tröjan från Lindex, superfin med ett tält som går att stänga eller öppna men den var Icke godkänd av Elis

Istället blev det en hel del tröjor med dinosaurier och Spindelmannen, helt i motsatts till vad jag kastade trånande blickar på: stickade tröjor med ränder och fina knappar i trä...

Vi letade också efter ett par byxor i en fin blå färg men hittade inga alls, varken på H&M, Lindex, KappAhl eller Cubus. Men två fikapauser hann vi med!

Elis har inte ärvt mina shopping-gener i alla fall, 30 sekunder efter att vi satt oss i bilen på väg hem somnade han!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar