onsdag 28 september 2016

Favoritväskor - Michael Kors

Tidigare hade jag en röd period, nu har jag haft en vit period. Man skulle kunna tro att jag pratar om lingonvecka eller att avstå från alkohol men det handlar om något helt annat - kläder och accessoarer! Och nu är det dags för en grå period, jag är helt förälskad i Michael Kors väskor i färgen Steel grey.

Den första väskan är så otrolig snygg, en riktig drömväska. Men den var tyvärr alldeles för stor (och numera slutsåld). Jag vill inte använda axelremmen och då blir den för stor och tung för att bära på armen. Det ryms massor i den, och fyller man den med saker orkar man inte bära den på armen, då är det bättre att ta en mindre väska! I en mindre storlek hade det varit min absoluta drömväska!
Michael Kors Bedford belted LG Satchel
Nästa är samma underbara färg, men en väska du kan slänga över axeln. Jag har märkt att det är det bästa om du har småbarn, för har du väskan på armen är den i vägen när du ska bära barnet, men har du den på axeln så får man undan den eftersom den istället hänger bakåt. En lagom stor väska som rymmer allt du behöver utan att den ser för stor ut!
Michael Kors Bedford Belted LG Shoulder Tote

Med rätt väska på armen skulle jag kunna överleva en vecka i vildmarken...vissa saker bara måste man ha med sig! Plånbok, sminkväska, linser och linsvätska, tamponger, trosskkydd, plåster, värktabletter, borste, spegel, hårspray, penna, litet block, nycklar, Alvedon till barnen, tandborste, tandkräm, en Nutrilett bar, hårsnodd, hårspänne, nässpray, kam...det är nog "grundutrustningen" i min handväska. Vad har du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar