onsdag 12 oktober 2016

Matberedare

Länge har jag kämpat på med min stavmixer från Braun, den har minsann fått smaka på! Som jag tynat den men ändå håller den fortfarande. Men så kläckte min mamma idén att det måste ju finnas en matberedare som tillval till min köksmaskin.

Jag har så lite bänkyta trots vårt stora kök, så en maskin till kändes inte roligt, men såklart om det finns som tillval till en maskin som jag redan har. För några år sedan fick jag köksmaskinernas Royce Royce av Fredrik, en Kenwood MAJOR, med mixer och köttkvarn förutom degbunken då såklart. Och nu idag fick jag även matberedaren av honom, det var halleluja moment, och kärlek vid första mixen! Oj så lättsamt. Jag har redan gjort tre olika saker i den, och nu gör jag morotsmuffins. Tack älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar