torsdag 13 oktober 2016

Stryk ska de ha, clownjävlarna!!!

Jag sa redan när jag hörde om de första clownerna i USA som skrämmer folk att det är ju inte roligt på en fläck.


Att någon som är maskerad i en hemsk mask, bärandes på något som uppfattas som ett vapen; en yxa, kniv eller baseballträ kommer hotfullt mot dig, kanske skriker hot - HUR kan det vara roligt?

Om jag fått en sådan clown mittemot mig skulle min  första reaktion vara att slå för att skydda mig, så jag är förvånad över att ingen av clownerna fått sig en smäll eller två redan. Om de får stryk så tycker jag att de får skylla sig själva.

Är det personer som inte skämtar utan som är ute efter att skada på riktigt, ja då är det ju ännu värre! 

Och nu har det kommit till Sverige, och en liten pojke blev utsatt och hotad av en clown. Vad är det för fel på folk som finner nöje i att skrämma ett barn? 

Nä fy fan, rejält med stryk skulle de ha de jävlarna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar