lördag 25 april 2015

Första gången i stolen

Lisa vill bara upp upp upp när hon sitter i babysittern, ni vet de lutar sig framåt som en ostkrok. Det ser oskönt ut men verkar inte störa Lisa, men jag plockade fram matstolen för att testa en kort stund. 30 sekunder tog det, sedan var hon inte lika glad. Hon är för mjuk och ostabil än, men snart vill hon nog sitta med bara man pallar upp henne med en filt.
Jag tycker den "hängande matstolen" är jättebra när de är små, de sitter djupt ner i den och sitter skönt, och när de blir större så kan de inte kliva ur den själv eftersom de inte har stöd för fötterna.
Men hade jag velat att jag skulle ha tre barn hade jag köpt en babyinsats till stokke-stolen redan när Elis var nyfödd, för jag gillar att de kan sitta med vid matbordet!

Skickat från min Sony Xperia™-smartphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar