lördag 25 april 2015

Sluta med välling

När den här vällingen är slut så tänker jag inte köpa mer till Vega. Hon verkar inte så intresserad av den heller så hon kommer nog inte reagera. Hon är ju trots allt över 2 år och äter massor av annat så det går nog bra. Elis slutade själv med vällingen innan han ens var ett år, jag hade väntat och väntat eftersom "alla" sa att så fort de börjar med ett-års vällingen så kommer de sova såååå bra på nätterna. Yeah right sa Elis och sov dålig ett par år till.
 
Så kom Vega och hon har alltid sovit bra från första stund, med eller utan välling! Så tack för denna tiden säger vi och adjö vällingen!
 

Skickat från min Sony Xperia™-smartphone

2 kommentarer:

  1. Och jag försöker FÅÅ gumman att vilja ha välling, för nu vill jag sluta amma. Men då sa detta matvrak, No no, ge mig tutten. Jaha.. så dax nu! Hon som kunde sluta vilken dag som helst för ett halvår sen.. suck och stånk hur dom är!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är bara att hänga med barnen, för de bestämmer oavsett om man vill eller inte haha ;D

      Radera