måndag 13 april 2015

Gult är fult

Stämmer i vissa fall! Efter en omgång avfärgning var min hårfärg lysande neon-gult i några hemska minuter. Just då kom Fredrik in på salongen och blev lite blek om nosen när han trodde jag skulle se ut så. Slutresultatet blev dock en brun-blond hombre som tillslut ska bli blond. Om fem veckor ska vi slinga det, och sedan sköter nog sommarsolen resten och jag blir mitt normala blonda jag. Hoppas alla schakalusar blir nöjda då, som inte gillade mitt röda jag (ja jag menar dig mamma. Och Fredrik. Och farmor!)

Skickat från min Sony Xperia™-smartphone

1 kommentar:

  1. Jag ska oxå färga och klippa mig snart och förhoppningsvis få bort allt rött vill köra på lite ljusare till sommaren. Mik vikt har ståtr still jättelänge nu trots träning! Lite frustrerande! Hur går de nu äter Lisa mkt oå nätterna fortfarande?

    SvaraRadera