tisdag 29 september 2015

Lyckad viktnedgång

Jag hade satt som mål att gå ner 2 kilo på 4 veckor, och jag har gått ner 2,1 kg på 17 dagar och minskat 4 cm i midjan!
 
Måste säga att 5:2 verkligen passar mig. Jag längtar efter de dagar jag ska fasta för då behöver jag inte träna utan då får jag bara slappa haha!
 
Det var Lifesum som påminde mig om att jag nått mitt mål och då kunde man trycka på en knapp för att dela det med andra, men då blev det något fel så det stod typ;
 
HURRA HANNAH har nått sitt mål, hon har gått ner 0,3 kg på 90 dagar!
 
Nu satsar jag på de sista 2 (eller 3) kilona
Hejja!

2 kommentarer:

  1. Heja! Kul att det känns bra :DJag gick upp så jäkla mycket nu när jag var gravid och har inte lyckats gå ner ett dyft så har slutat anstränga mig och då blir det ännu värre. Haha. Aja tror folk omkring mig stör sig på det mer än vad jag gör!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja så kan det vara ;) Jag har trivts med att väga mer än innan, kruxet är att det är så jobbigt att hela tiden ha byxor som är aningens för små :p Och jag är också lite sådär att jag inte orkar bry mig, utan äter extra mycket choklad istället...tills det får vara nog. Jag måste verkligen bestämma mig annars går det åt skogen. Jag kan inte vara lagom, under en längre tid. Så jag har gett det två månader nu och hoppas på succe :D

      Radera