lördag 5 september 2015

Tips om mina favoriter till barnen

Hösten har kommit och med den kylan, även om solen värmer skönt än.

Här är tre favoriter (till bebis) som jag vill tipsa om!
 
Jag älskar ull-underställ både till mig och barnen. Merinoull är mjuk och skönt och värmer bra. Joha har underställ till små barn som man även kan ha som pyjamsa/jumpsuit om man vill (jag hade det när det var kallt i stugan på vinternätterna)
 
 
Till det är en overall i fleece användbart, som värmande mellanlager. Eller som jag brukar använda om man bara ska upp på affären en snabbis, lätt att bara dra på över vanliga kläderna. Bra både under vår och höst! Denna är från Reima

 Om man inte vill ha en vanlig "uteoverall" som barnen kan ha när de är större och är ute i snön, till skillnad från nu när Lisa är liten och bara mest sitter i vagnen, så är en vindfleece (Polarn och pyret) bra. Är det varmt kan man ha bara den, är det kallt har man den som lager nr 3, som skyddar mot väta och vind.

Har ni några andra bra favoriter?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar