måndag 12 januari 2015

Åh sicken natt

Jag la mig halv tio men vid tolv hade Lisa ännu inte kommit till ro. Strax därefter sov hon på mig en kort stund innan hon vaknade igen. Sedan fortsatte natten med ammande, blöjbyten, vyssande, gående, en nattfika för mig, och en hel del missnöjd bebis som vägrade sova. Vid halv sex gav jag upp och Fredrik fick ta henne så jag hann blunda en timme innan Elis kom upp. Både Elis och Vega har drömt mardrömmar inatt också så det har varit ett vaket hus inatt!
Just nu sover dock Lisa som en stock, och lär väl så göra hela dagen hihi!

3 kommentarer:

  1. Hoppas nästa natt blir mer sömn för er alla :)

    Banan kan jag inte äta klöks av det :( Vill inte ta för mkt tabletter :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja och halsbränna är riktigt jävligt att ha, jag saknar det inte ett dugg ;) Tur det försvinner snabbt efter förlossningen!

      Radera
  2. Hoppas det bara vara något just den natten och du fått sova igen! Kram

    SvaraRadera