söndag 4 januari 2015

Inspiration babykläder

Eftersom vi inte visste om det var en tjej eller en kille så kunde jag inte handla så mycket kläder innan Lillan föddes. Det är några enstaka klädombyten i vitt, grått och beige mest.
 
Lindex har flera fina favoriter, jag älskar gammelrosa och det blir nog en hel del av det. Lindex är nog min favorit faktiskt av alla barnkläder, jag gillar dem mer än både PoP och Me too, Name it och Jny bland annat, för de har lite mer "färg" än vad jag vill ha även om de har väldigt mycket fint! Dessutom har Lindex väldigt bra kvalité, de kan ju användas och tvättas i evighet utan att det märks.
 
Lindex
 
H&M kan bli lite sladdrig och sned efter tvätt hat jag upplevt, men de har väldigt mycket sött!
 
H&M
 
KappAhl är en annan stor favorit, och speciellt Newbie, men även Kaxs.
 
Newbie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar