lördag 3 januari 2015

Dygn 4

Eftersom Lisa sugit så mycket var mina bröst överfulla. Men i natt har hon inte ätit så mycket, vaknat ca var tredje timme och ätit lite och somnat om och så har jag fått fortsätta ha fulla tuttar.
Naveln ramlade av inatt och tur var det, de är ju inte så mysiga!
Hon har mycket uppstötningar och speciellt om hon äter och jag lägger ner henne ganska snart. Och kräks en del, så hon verkar bli en kräkunge. Obehagligt tycker jag, vill helst ligga och titta på henne hela natten.
Hon vill helst bara sova på mig eller bli buren, men igår när vi hade besök så sov hon flera timmar i babynestet - typiskt!
Hittills går det över förväntan bra, och Elis vill gärna hålla i henne, hämta saker och sjunga. Vega däremot är lite skrikig och testar gränser men är ändå bättre än jag trodde.

2 kommentarer:

  1. Jobbigt med så fulla bröst! Skönt är de när de anpassar sig efter ett tag :) har mina iaf gjort :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, oh ja, det blir ju bra sen. Och första graviditeten var värst tycker jag, nu är det inte alls lika ont och spänd, nu är de väl lite uttöjda ;)

      Radera