måndag 19 januari 2015

Familjefoto

Att få till ett familjefoto är inte så enkelt som man kan tro, speciellt inte när det är 5 st som ska se någorlunda okej ut - samtidigt!

Den ocensurerade versionen ser ut såhär;


Fredrik blev irriterad på Vega och sa till henne att sitta still och så började hon grina och jag i min tur ballar ur på honom, och eftersom jag ska stå bakom fåtöljen så har jag inga byxor på mig, och vita raggsockar!
Bilden som tillslut blev bra och som jag var nöjd med och skulle sätta in i tidningen fick dock inte plats, eftersom de var tvungna att vara liggandes och inte ståendes! Så efter många om och men tog vi nya bilder idag, och resultatet får ni se i tidningen på lördag!

Även bilder bara på barnen, och på bara mig och Lisa tog vi, en tjuvtitt får ni här:

 
Foto: Isabell Källström och Marianne Bågling

2 kommentarer:

  1. Vilken fin bild på dig och Lisa. Hon är så söt! Och tyckte första bilden var riktigt härlig ändå:)

    Tack så jättemycket. Är så glad över min lille Joar:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den första bilden fångade oss verkligen mitt i "stridens hetta" haha!

      Radera