onsdag 14 januari 2015

Idag

Denna lilla gumma vägde idag 3628 gram, och det syns att hon börjar odla sin dubbelhaka, så som hon bör då hon tillhör släkten Bågling, som har dubbelhakan som sitt kännetecken!

Eftersom hon sover dagarna lång, så hann jag sitta hos frisören i 5 (!) timmar i lugn och ro medan hon sov bredvid mig i babyskyddet. Förutom att mitt hår blev jätterött igen så blev även min panna ganska röd innan jag hunnit gnugga bort det värsta!

Ett paket som kom på Posten gjorde mig snäppet snyggare. Kofta Odd Molly i underbara färgen Light grey, och byxorna som jag älskar att ha efter förlossningen, Pieces funky high waist. Den är så hög i midjan och håller in nyförlöst mage jättefint! De jag haft tidigare har också varit lite stretchiga så de sitter väldigt skönt.

Och så avslutar vi med ett kort som får mig att skratta varje gång; alltså vilka miner bebisar kan göra :D

4 kommentarer:

  1. http://sofiawistam.se/wp-content/uploads/2013/05/20130528-193148.jpg

    Du blev lite lik lotta lundgren på den bilden :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja jäklar du! Alltid kul att vara lik en vacker kvinna :)

      Radera
  2. Oj, det var inte dåligt att lyckas pricka in ett frisörbesök :)

    SvaraRadera
  3. Vad tråkigt när man bor så långt bort :/
    Vilken liten charmör! Älskar sista bilden, hur du ens lyckades få till det fotot :)

    SvaraRadera